sobota, 29 września 2012

dla Nieba

(Mk 9,38-43.45.47-48)
Wtedy Jan powiedział do Jezusa: Nauczycielu, widzieliśmy kogoś, kto nie chodzi z nami, jak w Twoje imię wyrzucał złe duchy, i zabranialiśmy mu, bo nie chodził z nami. Lecz Jezus odrzekł: Nie zabraniajcie mu, bo nikt, kto czyni cuda w imię moje, nie będzie mógł zaraz źle mówić o Mnie. Kto bowiem nie jest przeciwko nam, ten jest z nami. Kto wam poda kubek wody do picia, dlatego że należycie do Chrystusa, zaprawdę, powiadam wam, nie utraci swojej nagrody. Kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą, temu byłoby lepiej uwiązać kamień młyński u szyi i wrzucić go w morze. Jeśli twoja ręka jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją; lepiej jest dla ciebie ułomnym wejść do życia wiecznego, niż z dwiema rękami pójść do piekła w ogień nieugaszony. I jeśli twoja noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją; lepiej jest dla ciebie, chromym wejść do życia, niż z dwiema nogami być wrzuconym do piekła. Jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je; lepiej jest dla ciebie jednookim wejść do królestwa Bożego, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła, gdzie robak ich nie umiera i ogień nie gaśnie.

***** 

Wszystko to dla Chrystusa - by z Nim być. Wszystko to dla Nieba, by Tam być. Jaka jest moja cena Nieba i Boga? Co dla mnie jest celem, marzeniem, pragnieniem? Tym największym, dla którego, dla kogo (Kogo) zrobię wszystko, by tam z Nim być? Ta ewangelia jest o tym właśnie! Te słowa Jezusa mówią nam o największym marzeniu człowieka i o tym, by nic i nikt nie przeszkodził nam w realizacji tego marzenia.

Marek

*****

1 komentarz:

  1. ksiądz i niewiasta z jednego ciasta.słowo Boże czyta sie swietnie we dwoje.JEZUS JEST BOGIEM,JEGO SŁOWO JEST ZAWSZE ŻYWE.JA DOTKNĘŁAM BOGA 16 LAT TEMU,ALE TJ.TEMAT KTÓRY WYZWALA WE MNIE ŁZY ,i UPADEK NA KOLANA.
    GDY NIE BYŁO RATUNKU PRZEZ POŚREDNICTWO MARYJI "DOTKNĘŁAM"BOGA.CHCESZ PODYSKUTOWAĆ O TYM ,NAPISZ NA TEGO E-MAILA.adventus.olszewska05@gmail.com ANKA

    OdpowiedzUsuń